Privacy

Home |  Contact |  Over ons |  Referenties


Privacy verklaring

Voor een goede dienstverlening is het noodzakelijk dat onze adviseurs een dossier aanleggen. Naast adres en contactgegevens bevat uw dossier aantekeningen over de vraagstelling, uw situatie en gegevens over de uitgevoerde onderzoeken.

Ook worden in het dossier gegevens opgenomen die wij hebben gekregen van andere betrokken partijen.

Wij doen ons best om uw privacy te waarborgen. Dit betekent dat wij handelen conform de Algemene Verordening Gegevensbescherming AVG en dus onder meer:

  • zorgvuldig omgaan met uw gegevens,
  • er voor zorgen dat onbevoegden geen toegang hebben tot uw gegevens

Als wij vanwege een andere reden gebruik willen maken van uw gegevens, dan zullen wij u eerst informeren en expliciet om uw toestemming vragen.

Indien u dat wenst kunt u na afloop van het traject of daarna op elk gewenst moment schriftelijk aangeven dat uw dossier bij ons wordt verwijderd conform de wettelijke bepalingen. Alleen als u binnen 14 dagen hiervan een bevestiging heeft ontvangen is uw bericht binnengekomen.

Tenzij wettelijk anders bepaald of in overleg met u, hanteren wij een bewaartermijn van uw dossier van tenminste 2 jaar na afloop van het traject.